Vallentuna nästa

Ska packa och fixa mej snart, ska snart åka till vallentuna elr vad de nu va....

Där ska vi typ käka middag pch umgås med världens sötaste hundar och två killar som heter Antonio och Sebbe.
Vi ska sova över typ sa Micke så de ska bli kul hoppas jag :)
Kommer försöka ta kort och så.. våra kamera har gått sönder så vi får ta syrrans keffiga kamera -.-
Men aja lite mer från igår --->

Ni ska bara veta vad jag och Jojjo gick igenom igår haha och ja haha...
Men aja när vi kom hem från Länna så gick vi hem bytte om och drog till C och käka.
Sen trfäffa vi Kevin och Tilda, dom skulle panta två stora säckar med burkar och flaskor....
De vi jag och Jojjo som fick bära dom haha men sen så höll jag och Kevin på med någo annat medans Jojjo och Tilda fick panta haha ...
Sen gick vi och handla godis men vakterna ba sluta tjejer de här är ingen lekpark..
Vi bah eh va ?? och  börja fnissa :P

Aja vi ses måste snygga till mej xD haha

Vi ses i morgon kanske tidigare :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0