Shue haha

Gjorde biptestet idah fick typ 5,8 haha de betyder att jag kom till nivå 5 och sprang den åtta gånger haha blev iaf godkänd haha :)

Och jag satt typ på mitt elevråds möte i en timme elr något missade mitt glos prov men de va på någo sätt bra för kunde inte alla ord :)

Vi hade också bild idah och de va kul :)
Tihihi och vi hade svenska blev skit snabbt klar :)

So:n va jag inte länge på var tvungen att dra på mötet :)
Tihihi men älskar Samhällskunskap? och Historia :P

Är skit trött på att inte min kamera fungerar!!
Men har pengar på mobilen nu :)

Och vad är bättre än ens pojkvän?? :o
INGET :)

Haha gu vill bara ha honom här!!
Saknar honom !!!

Men ska berätta vad vi ska göra på våran kör och de är faktist en otroligt pinsam sak och en ganska så rolig.
Vi ska göra en mini musikal och den kommer handla om fjortisar :$ och ja vi kommer sjunga två fjortis sånger och spela teater till de....

Men allt vi kommer göra är på skoj vi driver bara, asså vi ska visa hur ungdommar är och att våran lärare gick med på låtarna de är sjuck haha, han va lite nojjig tror jag men aja de blir en kul grej och ja kommer säker få höra massa saker om detta -.- :$


Här är fjortis låtarna vi har övat på men venne vad vi ska ha för låtar ??




När man är fjortis - Fancy & Jazzo




Fjortissommar - Linn




Fjortis boy - .......



Sen vet jag inte har ni några andra fjortis låtar elr emo låtar som dom sjunger i kommentera länken då :)
Snälla :)




LOL!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0