Tror du jag tar åt mig eller??

Postat av: Jessica

fyfan vilken patetisk människa du är! tjock och emo precis so alla andra utan liv! haha och du kallar dej för "barbie" no way bitch att du e det!!!!!!
fuck you!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!







1. vadå patetisk människa??, känner du mig eller??
2. ja jag vet att jag är tjock haha märkte du de nu eller?? ;O
3. Emo? utan liv? du gumman jag har ett fantasiskt liv ;)
4. HAHAHA jag DÖR jag kallar inte mig barbie och bitch ja de är jag de ;)
i dina ögon!
5. önskar jag kunde säga desamma men säger inte sånna ord speciellt inte till dom jag inte känner??


Kommentarer
Postat av: ida.

Hejsan, söt blogg d har då :)

2009-12-08 @ 18:24:17
URL: http://idakkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0