So ..........

Fan vad jag sover asså jag har haft världens huvudvärk så har sovit till nu + nu så får jag j'ätte ont magen de är typ mesvärk :@ vill inte de ska hända just idah skulle ju ha åkt och bada med Vicky de här suger!!!
Men fick ett skit gulligt sms av -jocke i morse och ja kan inte avslöja vad de stod men de var jätte gulligt! :)
Aja men hade missat 8 meddelande imorse så jag låg lite i klistret och hade missat 4 samtal tihihi jag tror jag börjar blir populär haha skoja bara!!!
Men ska ut med sötnosen nu asså min hund ha så kul idah allihopa och tänk att de är jul om tre dagar :)
Herrå Puss <3333





Gammal bild från förra vintern <33 --2008


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0