Lyckligast!!

Jag är nog lyckligast i hela världen haha


Mén aja ska snart till C och möta pappa och ta imot mina julklappar och syrran med :)
Sen efter de ska jag plocka upp lite här för syrrans kompisar sov här inatt så de är lite rörigt.
Och efter de så kanske jag bloggar lite vi får se för imorgon är de julafton och man måste ju fixa saker för de och så.....
Men vi kanske sover hos Micke idah för de är där vi ska fira jul men de är bara ett kanske att vi ska sova där men skit samma,,,,
Nu iaf sitter jag och smsar med min söta pojkvän, han bor i norrköping så vi träffas inte derekt men ändå älskar honom!!!
Och jag spelar ett spel på facebook (Crazy Cabbie) Tihihi och de är jätte kul men ska dra till C nu Puss,,,,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0