Lovely day

Har haft en jätte bra dah med shopping och vänner :)


Men gick upp klockan 10:00, och strax därefter så klädde jag på mej och sminkade mig..
Outfiten när jag åkte var:

  • rosa/vit randigt linne
  • Rosa mjukisjacka
  • Blåa jeans

Och a åkte med Issa och Frida..
Vi gick först till Gina men vi köpte inte något sen drog vi till Cubus och där hittade vi något så vi handlade och så fortsatte de tihihi..
Sen påvägen hem så kunde inte jag sluta skratta venne varför men aja...
Sen kom jag hem och Johanna kom hem till mej och vi bytte om och visa varandra vad vi hade handlat :)
Efter de gick vi hem till henne och sen hem till mig sen drog hon hem..
Jag åt och ringde 'Issa sen kom hon..
Vi satt vid datan och kollade på olika roliga klipp och efter de drog jag, Issa, Ida (syrrans kompis) och syrran ut till Markus och Victor och vi gjorde typ inget!


Vi drog hem sen och både Ida och Issa slaggar här idah kul kul men bilder på sakerna jag köpt kommer imorgon Men de kommer lite bilder från idah kommer nu haha bilder på mej typ bara.





'




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0