Home alone Baby's

Har inte uppdaterat idah, för har spenderat all min tid åt två söta tjejer, Elle & Victoria.
Vi har inte gjort så pass mkt men kul har vi haft ofc!!
Vem har inte kul med mig?! Gosh (ego tihihi ^^)
Men skit samma, middagen idah blir något enkelt, pasta och grönsaker, tihihi är dock inte så bra på tt laga mat, ska ju sova hemma själv inatt, så mysigt!!

Men sminkade syrrans kompis Leonie till en kopia av mig, gick sådär, jag menar jag är ju sötast, ingen kan se ut som jag!!
Och jag är bara så glad idah jag menar ja all dagar äger men jag känner mig hoppfull....
Ne driver bara men är alltid glad tihihi!!!

Men de var min dag...

Cha!






OBS!
Är verkligen inte ego, bitchig eller otrevlig i verkligheten
utan jag skriver ut mina känslor i min blogg här så jag slipper
få andra att må dålig eller något...
Så belive me am not chekky = tro mig jag är inte uppnosig




                                                                                


Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan :D fin blogg du har:D

hur mår du annars då?

kram!

2009-12-07 @ 20:25:54
URL: http://patriciahjerpe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0