HJÄLP!

Vad vill mina söta läsare läsa om igentligen ?? snälla skriv förslag.....


 Men aja idah ska jag vara med Vickan och typ två killar ??
Sen vet jag inte ska iaf börja en diet typ asså ska bli smalare!

  • Äta mindre
  • Inte dricka läsk utan vatten/saft typ ^^
  • Inge godis/chips bara typ tuggummi och klubba.
  • Springa lite asso en runda elr något ;P
  • armhävningar & situps (stavning)
  • Vara ute mkt

De är mkt jag ska ta mig till men de ska göras, måste bli lika smal som i somras till och börja med!
Och nu ska jag följa detta de lovar jag mig själv ^^ hoppas jag iaf...


Men igår var de ju Lucia i skolan och jag var en liten Tomte, satt på scen kanten med Yonca och vi sjöng 6 låtar och vi höll i riktiga ljus ofc!
Men tomtarna alla utom Yonca fick stearin på sina ben och ja de va inte derekt smärtfritt haha ^^ men aja klarade mig....
Efter de hade vi Sv och där kollade vi lite mer på filmen Varghunden och ja jag grät förra gången ;) hihi.
Och ja den är bra!

Men sen var de lunch, skit äckligt, Gröt!
De är FAN ingen LUNCH + de är grymt ÄCKLIGT srry men så är de för min smak!
Men what ever, drog till vreten med Dennis och Vickan sen och ja jag vet inte vad vi gjorde derekt ;P men skit samma, vi hade Matte strax därefter och jag och Dennis satte oss där utanför och a jobbade ;P.
Sen var de Tk för mig och den typ blev inställd ??
HAHA aja men sen väntade jag på Vickan och ja vi gick......


Puss Puss och god natt!!

Cha!!



Kommentarer
Postat av: mimi

Förlåt men... Shit vad jag irriterad jag blev när jag såg vad du kommenterar på min lillasysters blogg. VEM ÄR DU som kommer från ingenstans? Vadå wannabe Kenza? Hennes blogg är inte alls lik Kenzas på något sätt. Sen om du snackar om hennes utseende, HON FÖDDES SÅ! Det är inte så att hon har opererat sig för att likna henne? Mikaella föddes snygg till skillnad från dig. Seriöst. Du borde ta en liten titt i spegeln innan du börjar klaga på andra lilla vän.

2009-12-12 @ 13:20:31
URL: http://mimish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0