HIHI dödstrött!!

Är man trött eller vad!
De snöar ju och de är såklart jätte kul och fint men ne gillar inte snön!!
Vill ha sommar & sol!!
Aja min dag har sett ut så här....

Gick till skolan och kom 3min försent och sen hade jag spanska och sen musik och under musiken så var de stora snöbollskriget!
Asså de är en tradition våran skola har asså de ligger en skola typ bredvid som heter Vretskolan (vreten) och vi kör alltid snöbollskrig mót varandra och de här året var inte jag med!!!
Och de suger, sen efter musiken ville vi från våran klass såklart ut men då stod våran biträdande rektor där och sa ni stannar
- eh nej
- jo ni stannar!!

Issa slet sej förbi honom och sa jag ska hämta mina böker sen kom typ ett helt gäng a vi med hahahahaha!!!
Men aja sen hände typ inge men efter skolan så hade några snöbollskrig och ja jag blev mulad typ 20 gånger och fäld 12 gånger haha så jag va inte lite dyngsur sen haha Nadja var också jätte blöt hihi stackars oss vi frös när vi gick hem ;)
Men aja har föresten fått ett nytt smeknamn av Nadja haha -Bebis- gulligt va hihi :) aja
har ni något smeknamn ??

Skriv de då i kommentarerna de kan vara kul att veta :)


Men ska sova lite nu medans mamma gör mat de blir pankakor hihi :) (gott)
Men vi ses puss

Cha!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0