Fuck skolan'!!

Börjar typ om några timmar kan fan inte sova en blund, fan min hund ligger bredvid mig och snarkar som bara den men de stör inte mig ne, men han sover iaf!!!
ÅHH blir så jävla sur, vill sova, vill komma i tid, vill vara uppe i god tid, men vafan vi vet ju alla att jag kommer komma försent lol ^^.

NO WAY att jag ska komma försent vill ha bra betyg ju!
Asso är helt störd, kan inte skriva heller tihihi ;)...
Men herregud gör så jag somnar nu inatt helst inte på skolbänken för de är ytterst pinsamt, speciellt när en lärare knakar en på huvudet och säger hänger du med??

Men dah .... självklart inte haha jodå kanske somnar om vi kollar på en såndär tråkig film om vulkaner lol de går aldrig!
Men här ligger jag och babblar om skolan om man igentligen fattar de??!
Tänkte fråga er hur är de med er?? Trivs ni i skolan??

Själv gör jag de, gillar faktist skolan, hatar att vara sjuk, ha äckliga virusar i kroppen eller vad de nu heter tihihi ^^, saknar skolan, mina vänner och skällen från olika lärare som säger tyst, har du gjort din läxa?? haha samma visa varje gång men de är bara när jag är sjuk....


Juste tog svin-sprutan förra veckan fst jag redan haft den, de var verkligen inge kul, för har världens sprut skräck hatar nålar!!
Och får sån jävla biverkning så de gjorde ont i typ 3-5 dagar haha till idag då eller teknist sett igår haha de är ju en ny dag efter tolvslaget.

Men gud vad jag skriver nu då, och man fattar nog inte heller ett ord av de eller vad tkr ni??
Är jag konstig??


Men ska nog knyta mig nu för natten imorgon bitti kanske jag bloggar man vet aldrig med mig, men imorgon kommer iaf Ellens åsikt (min alltså), lite fakta om mig och mitt liv, bilder, och såklart lite om min dag.....

Cha!



                             





                                                                     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0