Förlåt!

Fan asså vaknade typ nyss asså de är inge bra!!!



Jag gick typ och la mig fem i morse sen väkte min kompis mej för hon sov över och hon sa:

- Ellen? kan vi gå ut men hunden?
- Va! nej
- Men du sa juh?
- Men nej orkar inte nu...


Sen somnade jag om sen väkte hon mej igen och sa:

- Får jag gå hem?
- Va! ne? varför??
- Jag har tråkigt
- okej


Så hon gick hem klockan sex på morgonen så efter de hade jag svårt att somna så jag låg vaken ett tag sen somnade jag och vaknade nyss!

Asså gud jag måste börja somna i rätt tid!
Ska försöka idah...
Fick lite skäll av mamma :$ haha men hon drev sa hon men jag skämmdes ändå!


Men imorgon är de ju snart nyår och de innebär att vi ska börja välja outfit och massa saker till dess.
Och de har jag faktist börjat med ska iväg och shoppa snart igen...

Men slaggar hos bästisarna idah så herrå





Kommentarer
Postat av: [♥] p u s s y d o l l

Söt :)

2009-12-30 @ 21:21:43
URL: http://pussydoll.blogg.se/
Postat av: anonym

hahahaha... förlåt :( men det låter så roligt... :P

2009-12-31 @ 19:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0