Synd de är om mej

Asså de är jätte synd om mej!!!!


Frida ramla över mej så nu ser de ut som om hon har misshandlat mej!!

Har världens fläskläpp och jackett är skit fult och äckligt :'(..

Jag har också stukat min näsa och de är sår också :'( kmr bli ut skrattad imorron:...

Men aja... sov hos Frida i natt och ja vi va typ helt slut typ vid ett så vi sov då :o

Och hennes kanin Stampe är så J**** söt :)

Han råka ..... på henne haha jag as garva :P och ja han pussa mej på nyckelbenet så söt!!

Ska typ käka vofflor idah har faktist ingen anning :P

Men min läpp svider och de ser ut som om jag surar :'( asså ser helt förstörd ut :'(

Men ni kanske får se bild sen men för varning det är så fult !!!!

A fick också ny perfym av pappa idah :) Black Star (Arvil Lavigne)

Fick min pärla av farmor också den är sjukt fin :)




jag är så seriös när jag sitter vid datan haha ¨




Ja och här är jag helt oseriös -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0