Helgen Och gamla bilder

Är hemma nu hade jätte kul :)

Vi kom dit och ja då åkte killarna och Moa i väg till cross banan och åkte lite.
Jag, mamma och Kattis och hundarna va hemma och då så badade jag Saga (hund) och föna henne och vi satt och snacka och ja de va kul :)'

Men sen när dom kom tillbaka så berätta Moa att hon och Micke hade ramlat haha, jag satt i köket och skratta haha...
Gjorde Matte läxan, fick damp för kom inte på vad jag gjorde tihihi...
Sen drog jag och Sebbe ut med hundarna sen så vet jag inte vad som hände men kallade Benjamin fjolla hela tiden haha han blev skit sur tihihi...

Vi käka sen så prata vi och umgicks och en massa Antonio skydda mej haha för Benjamin skulle slå mej haha :P
Aja Mamma och Micke slaggade i Sebbes rum, Moa, Antonio och Kattis slagga i vardags rummet, Tommy och Benjamin slagga i sovrummet och jag och Sebbe i Antonios rum.
Jag sov som en stock men sen kom Saga och pussa mej i ansiktet sen la hon sej ner.
Sen kom Atlas och la sej på mej haha..


Men aja har haft kul i helgen fast dock har jag inte tagit några koer för kamerans batterier tog slut....
Men har bilder från i typ höstas..




Chica :)




Saga :)





Jag haha och Antonio





Sebbe & min plast Farsa





Antonio




Plast Farsa







Sebbe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0