LOV

Nu kom jag precis hem. äntligen lov!


Dagens planer!

Idah ska jag kanske göra något med Vicky (Vickan) och venne vad vi ska hitta på.
Men om vi inte ska göra något så ska jag typ dra till moster om jag får ;P hihi, har
inte träffat sötaste kusinen än och de suger juh!
Men aja om inte de händer så ska jag väl inte göra någo, typ bara ha mitt lilla roliga.
Tihihi, de blir väl sitta och sjunga framför datan till några låtar haha kommer blogga
då också såklart, och smsa med några tihihi,,,
En kille sa till mig Ellan jag saknar dig, blev lite rörd men ville bara säga till dej
saknar dig med, jätte mkt!!
A men ska inte göra någo mer idah....


Hänt hitills

Gick till skolan, och vi samlades och gick till aulan för att kolla på min syrras klass teater.
Och den sög sorry men mmm..
Säger alltid va jag tkr och efter teatern fick vi höra på typ ett två timmars tal från våran
biträdande rektor, asså vi fick aldrig gå ´!!!
Men sen gick vi upp till klassrummet och fikade och fick våra intyg haha och vi hade ganska
rolig, våran klass har alltid roligt tsm haha...
Och alla tog med sej nått att fika med och ja de var 8st julmust haha...
De var 5st kvar haha när alla gick :)
Men aja sen gick jag hem och nu sitter jag vid datan och smsar .....



Herrå <33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0