Förlåt för bloggtorka

Asså förlåt har igentligen ingen ursäkt men aja ska berätta om dagen...


Vaknade typ klockan 3 och ja och började typ städa derekt och sen efter de så skulle jag upp till C och handla, så ställde mej och sminkade mej...
Johanna ringde när jag bred ut läppglanset och hon frågade vad jag gjorde och Bla Bla, Bla men de lädde till att hon skulle hänga med till C och ja sen ringde mamma mej och sa du jag har fyllt på ditt kort nu så jag behövde inte dra upp till C men vi gick ändå Tihihi a där åt jag och Johanna pommes och sen köpte vi godis och drog hem till Leonie och där kollade vi på Robotar (a) och käka godis och sen drog vi hem och nu är jag här tihihi....
Aja ska typ vara uppe länge idah med för vill smsa med Jocke :) han är underbar ju :) älskar honom <333
Tihihi överdriver inte,,,,,

 Men aja Puss Puss kanske bloggar mer sen och berättar om morgondagen :)
Älskar verkligen er alla som läser min blogg Puss & Kram till er ♥







Jätte söt och gammal bild på mig och Nadja Visst är vi bara för snygga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0