Svar på frågorna.

Postat av: Johanna

Haha vem, gillar du? Jag vet ju men ändå:P
Favvoämne i skolan?
Tkr du om att blogga?
Favvomat?
puss på dej gmn <3

Svar: en kille som heter ***** (hemligt) , idrott, ja!, typ kött & pommes :$, många pussar på dej med!!
Postat av:

vad tänder du på?

Svar: personligheten haha :$

Postat av:

Skulle du vilja runka av din pojkvän

Svar: kanske när jag blir äldre


Postat av: K.........

är du oskuld??

Svar: ja
Postat av: Alexander

1. har du blirvit av med oskulden?
2. vilken skola går du i?
3. tycker du att du är snygg?
4. gillar du fjortisdunk?
5. har du vart full?
6. vart bor du?
7. har du haft någon kille nån gång? (isåfall hur många)

Svar: 1. ne  2. skogås´skolan  3. ibland ;)  4. ja typ  5. ja :$  6. skogås (Sthlm) 7. ja 1 verkligt asså stark och 1 kompliserat och 3 konstiga haha så 5


Postat av:

1. tror du de är skönt att ha sex ??
2. är du intresserad i någon kille nu ??
3. tkr du om skolan??
4. är du naturligt blond??
5. Kan du lägga upp bilder på alla dina kompisar??
6. har du sugit av någon ??
7. är du hora?

Svar: 1. ja  2. ja  3. ja  4. ja  5. visst 6. haha ne  7. ne 
             

Postat av: Linnea §

barndomsminne?
saknar du mig?
vad har du för bakgund på mobilen? :P <3

Svar: barndomsminnen ja dom har jag eller du kanske mena något av dom haha
Ja faktist så saknar jag dig lite
Har typ någon konstig bakgrund haha


De blev 24 frågor sammanlagt tack :)

Kommentarer
Postat av: Linnea §

Hihi, det är klart att du kanske inte saknar mig jätte mycket för vi har ju inte haft kontakt på länge.. Puss :)

2009-12-14 @ 20:11:46
URL: http://sweetmissblondie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0