My Life Suck right now

Nu är jag hemma, gick på läxhjälpen med sötnowsen Johanna, hon är sötaste vännen ever!!
Jaja men iaf, idah så ska jag typ träna på dom fördömda låtarna till Lucian, FAN kan inte Tipp tapp......
it's suck you know....

Skulle ha varit med några men ne de blev inte så...
Men men vad ska man göra??
Ska göra en rolig sak ska smsa med en jätte gullig person han är så jävla söt!!1

JA juste fick reda på vad jag ska få i julklapp av mamma och ja dom äger haha, att ha min mamma som mamma är bara bäst hon är underbar + hon kan inte holla något hemligt eller jo men inge sånt ;P  --- LOVE YOU MAMMA!!
Men vad ska ni göra idah?? Någo kul kanske ???



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0